är med ottilia men hon

sovar-.- så jag sitter framför datan och lyssnar på musik å chillar;) senare vet jag inte vad vi ska göra men jaa , igår var vi med herman hade de rätt trevligt men typ lungt fast de funkar(y)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

hahah jag visste att du skulle höra av dig förr eller senare och du kunde bara hålla dig 1 månad ?
de visar bara hur jävla underbar jag igentligen är;) hahah nej de betyder bara att du är less på att vara
pappa och tror du har en chans att komma tillbaka men vet du jag är inte så säker längre för blir som lite äcklad
av dig efter allt du gjort mot mig jag vet mer än du tror lilla gubben..
men som dom säger älskar man verkligen någon låter man dom gå och sedan komma tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0