förlåt

jag har inte orkat blogga för har bara inte orkat helt enkelt , men så kan de vara ibland ellerhur?:)
iallafall jag har väll mest varit med hjärtat nu dom här veckorna mysigt vi har haft <3
han åkte nyss från mig och allt blev åter tomt igen , jag hatar då vi lämnar varann allt blir så deprimerande på något sätt även om jag vet att han kommer under veckorna ibland så de inte blir så länge vi är ifrån varann men de käns ändå som en evighet !? hemskt men livet är hårt de är bara bita ihop.
kanske lyckas övertala han att söka jobb i lule och flytta hit då skulle vi kunna träffas varje dag ;) tror inte han vill de men jag skulle aldrig vilja flytta till boden heller och tror inte jag skulle få de heller , åde fåre vara såhär.
jaja ska klä på mig nu och äta sen ska jag till björx och umgås med herman å adam hade bäst !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0