helgen har varit helt underbar!

ja jag är glad som fan simon och jag håller på me varann igen fast tror vi ska vänta ett tag om vi nu ska bli tillsammans igen de vet man aldrig menmen;) på torsdag kom han hit och sov här skippade jobbet vilket inte var bra men ja de var ändå gulligt sen fredag åkte jag till boden och sov hos han sen på lördag åkte vi tillbaka tíll mig och vi har haft de väldigt mysig;) men blev lite sur på fredan för då skulle han åka till sitt ex och prata med henne och fick även ett sms av min mamma där de stod lite saker man blev ledsen över ...
men jag hoppas iallafall att simon tänker efter och inte gör samma sak igen för skulle inte ta tillbaka honom igen! men iallafall ante kom nyss och hämtade upp honom ska snart vara med min bitch herman hehe:D (han är bara en god vän för dom som inte vet de) men nu ska jag dra hade bäst !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0