osäker

allt är knas nu gammla känslor kommer fram , speciellt när simon skriver som han nu gjort behöver inte skriva vad han skrivit men har så mycke tankar och funderingar just nu , vill han ha tillbaka mig? , älskar jag honom fortfarande ? , ska jag lyssna på mitt hjärta eller på magkänslan , jag menar han har sårat mig 1 gång och kan lätt göra de igen. Han kanske bara driver med mig eller ja vem vet .. vill han att jag ska må dåligt eller varför hör han av sig och säger de han gör alltså jag vet inget längre trodde jag gillade en annan men nu tvivlar jag
han är jo fortfarande tillsammans med sin brud men han vet inte hur de är mellan dom , hur fan kan man inte veta de!? önskar bara att allt blir bra att jag får ligga i hans famn igen de är de jag saknar hans lukt , hans skratt och mest av allt hans kyssar. Men kommer de bli han och jag igen en saga som inte slutade lyckligt ?
de vet jag inte men har aldrig älskat nån som jag älskat han så varför inte ge han en ny chans om de är de han vill? måste ju nästan prata med han fast vet inte om jag vågar ..

jag älskar dig men skulle jag kunna berätta hur illa jag igentligen behandlat dig utan att du vetat de? men jag saknar dig de gör jag du är den jag värdesätter högst ! oavsett vad jag sakt och hur hård jag än är mot dig så ska du veta att när de handlar om dig är jag igentligen en riktig mjukis och vill bara gråta när jag ser bilder på dig men de skulle jag aldrig göra eller? jadu så många frågor men inga svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0