snart sova:D

tjahh har inte orkat skriva iveckan men har väll inte hänt så mkt på torsdag började jag kvart över 9 och slutade 20 i 11 så hade bara en lektion och då såg vi film:p ja och var ju ledig idag har varit me ewe vi har vart på stan sen var vi på berget och kollade på majbrasan sen en sväng på gården :) när vi kom hem såg vi tv och tjockade oss:D nu ska vi snart ut me hunden jah hon ska ju alltså såva här .. efter vi gjort de ska vi sova för i måste ju orka vara igång hela dan imr oxå , ja vi ska typ sova hos danne imr jag ewe och emil vi ska typ se film och mysa men jaja ska dra nu hare bäst puss:)<3


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna en PRESENTKORT VÄRDE 500kr. Reglerna är enkla, bli medlem på denna grupp på facebook här -> http://www.facebook.com/group.php?gid=72260375346 och sedan skriv en kommentar på bloggen om att du är med. Läs mer om tävlingen på min blogg! Lycka till :)

2010-05-01 @ 01:03:45
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: ;)

vem ska du mysa med då??:p

2010-05-02 @ 23:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0