tjahh;)

hejhej i helgen har jag:

fredag; var på stan me sanna,amanda,josse,lollo,moa,oskar,hanna och flera andra som jag inte vet vad dom heter:p sen åkte jag hem en sväng sen porsön me oskar och moa jadu oskar är ju bara för härlig(y) tog bussen från porsön vid kvart över 11 så var hemma typ kvart i 12 då åt jag lite godis och sen somna jag(a)

lördag; for till stan me maja köpte ett par skor ett par leggins och nya örhängen , sen träffa vi josse,amanda och lollo var me dom ett tag sen for vi hem gjorde en god middag sen somna jag vet int va maja gjorde menmen:p hon åkte hem nyss och ska vara barnvakt till min syster till 11 sen tänkte jag höra me emma om jag kunde sova hos henne men hon svarar inte så vi ser ju hur de blir hare bäst puss!;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0