har väldigt

TRÅKIT just nu... ja dagen har tilbringats med felicia sen har jag städat lite duktig jag är! och sen kom felicia igen då åkte vi till bensbyn och var med hanna och sanna viu tog de bara lungt satt och prata lite berättade att jag och simon blev tillsammans idag på riktigt . vi ska testa om de funkar de är ju ändå 6 år mellan oss eller är de 7 ? ja nått sånt ;p ja de var väll dagens höjdpunkt jag mennar kärleken är blind ellerhur? hahaha hanna tyckte de var på tiden eftersom vi har hållt på fram och tillbaka i ett halvår och båda har försökt hålla på med andra men de går bara 1 2 veckor börjar vi om igen;) så varför inte ge de ett försök? ja imorgon skulle han komma väldigt tidigt typ vid 11 för han är ledig och skulle igentligen ha gått på stan med felicia men får se om de blir av;p borde snart gå och sova är typ trött men vet att jag inte kommer kunna sova för kan inte sova själv eller jo när jag blir nog trött och måste ut med hunden och då kommer jag bli pigg så ska vara vaken ett tag till. men nu orkar jag inte skriva nå mer hare bäst pussN!;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0