kärlek?

vad är kärlek igentligen? tror jag är kär men är inte helt säker ...
men visst är de så att de pirrar i min mage när jag ser honom och när han säger att han älskar mig blir jag varm i hela kroppen. man kan ju nästan säga att vi är tillsammans fast vi har ju aldrig sakt att vi är de? ja de är väldigt komplicerat. men jag älskar att ha sex med honom han är underbar på alla sätt och vis helt jävla underbrat visst de är väldigt stor ålderskillnad ändå 6 år så de är ju de jobbiga men kärleken är blind eller? skulle kunna skriva så mycke mer men de behövs bara ett ord '' kärlek '' ja jag tror att jag har fallit för han helt får bara en sån underbar känsla av att vara med han och han är så go! Men de de konstiga är att jag inte fattar varför jag har fallit för just han för han är igentligen inte alls min typ men sånt kan hända ellerhur:)?





gammal bild och vi är inte tillsammans än men som sakt jag älskar han!
             
           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0