skolan

har börjat igen och dom här två dagarna har gått bra har varit i tid å allt. simon kom igår kväll och sov här mysigt kan ju inte sova bra när jag är själv och saknade honom väldigt mycke ävem om vi var med varann på söndag . börjar bli lite läskigt att jag saknar honom så mycke för jag är ju som dom flästa vet lita anti mot förhållande men älskar honom så mycke att jag gjorde ett undantag och de känns väldigt bra måste jag säga:) jaja iaf skulla varit på teknikens hus med solan men hade varken cykel eller hjälm så jag och felicia fick inte följa med så vi åkte hem till mig åt lunch vid 12 sen pratade vi mest . vid halv 4 åkte jag till farmor och åt köttsoppa mmmmh gott med hemma gjord ;) ja sen kom jag hem har suttit och kolla på nya möbler ska göra om mitt rum till vinter troligtvis ''länktar'' ja jag vet inte vad jag ska hitta på ikväll men något blir de väll säkert , kanske bloggar senare om jag har tid och ork jaja hare bäst pussN!



såhär ser jag ut idag:

  



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


I'll tell you a story about how everything started. There once was a girl she had a nice childhood until one day when everything started to go down she would never be home, felt always bad but after a while everything went up again, she began to manage the school said the friendship of the bad and built himself up found love and took each day as it came. it is perhaps time to talk to the girl, yes it was me.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0