*

vet att jag inte skrivit på ett tag men nu ska jag skriva vad jag har gjort ;
fredag 19/2; åkte jag till pite på sdol sov hos thess:) och rörde i marskinens hand;o *stolt* haha;)
stog och dansa i 5 timmar så hade lite ont efteråt.
lördag; jag var barnvakt åt nathalie hon är jobbig som fan men hon har ju då adhd så vad kan man göra?
min kusin blev även 13 grattis till han:)
söndag; kom hem vid 11 duschade åt pizza åde sen kom sanna vid 1 vi åkte till min pappa vid 2 gjorde tårta åt min syster som blev 8 grattis till henne:) de var kalas hela kvällen och sen åkte jag och sanna till hon sov där började skolan 8.35 idag så ja de var väll de:)

lite bilder från helgen;)



duktig jag är;o



ohja seriös bild;)

 


Kommentarer
Postat av: ttheeeeeeeeeeeeewsss

hahaha du glömde skriva att maskinen tog i din högra hand;))))



söt bild på dig&sanna HAHAHHA ;D

2010-02-22 @ 20:09:01
URL: http://tthessiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0