jadu

jag har inte idats skriva nå i helgen åde har haft fullt upp , fredag: thess (therese) hit och hon och sanna sov hos mej mysigt;) vi var på gården och var sociala me folk åkte bil me nåra på kvällen sen tillbaka till gården...
lördag:simon kom och hämta oss 11 :O fan asså.. ja han skjusade thess till sin mormor åde sen drog vi tyll boden till han fixade oss åde skulle till uh men så blev de då inte utan vi var på fest hos simon istället;) sen vid 3 kom sannas mamma och pappa och hämta oss sanna var full som fan men jag drack bara lite typ:p söndag: vi vaknade kring 1 sanna var jävligt bakis hahaha;) sen kom dom och hämta oss vid 4 vi åkte runt i stan lite och sen hem till simon vi hade de väll trevligt åde;) sen körde dom hem oss runt 8 va så fort jag kom hem somnade jag typ xD började halv 11 idag slutade 20 i 1 men var tvungen att gå på taigen tid så var där till 3 fick lite över G *stolt*;) ja nu pratar jag me sanna i tlf och hon har varit och hämtat min hema nycklar hos simon:p och me thess på msn och hon ville att jag skulle skriva lite här och då gör jag väll de;) jaja hare bäst puss:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0