hallojsan:)

jag har inte orkat blogga för har typ inte haft tid åde , ja under lovet var jag typ bara me sanna och emelie vi har varit på disco och typ fest åkt runt och raggat me jocke och lite sånt..
Förr förra helgen var jag me sanna i stor klinten där bastade vi och hade kul var me några killar och sanna hittade ett nytt ragg kvällen efter hon gjort slut me sin kille jadu jag ska inget säga så är inget sakt:p
förra helgen var jag me emelie.n angelina emelie.e hanna och sanna på fredag vi var på gården och före de på stan. Lördag var jag me bästa moster(y) vi gick på stan köpte lite saker sen sola solarium och efter de färjade vi mitt hår ja de blev väll bra lite gult menmen..:) sen har jag bara tagit de lungt varit me emelie nilsson och vilda i dag och så skola på dan:p ja har inte så mkt att skriva är bara social här då jag har tid puss hejss:)<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0