hmm?

hejhej itorsdags sov jag hos hanna gjorde även hål i naveln inget jag igentligen hade tänkt göra för tycker att men ska vara väldigt smal för att ha de men de blev ändå ganska så bra;) ja sen på fredag for jag lina och hanna på boden alive vi var med korven emil och nån mer iaf vi for hem vid 1 tror jag sov hos lina . Lördag jag och lina vaknade vid 3 sen for vi till min mamma och åt goda mackor mums:) sen drog vi till boden alive igen kulkul var med lollo och hennes kusin och några killar som lina kände en sväng , sen kom hanna sebbe och angelina förbi en sväng och hämtade hannas saker åde och efter de gick jag och såg film mysigt mysigt. Idag ska jag till min kusin och umgås med henne sen ska jag och träffa ewe som har varit i davids stuga hela helgen. imorgon åker jag till mamma tror jag jaja vi hörs pussN:)




kanske inte bästa bilden men de är fortfarande rött och lite uppsvullet(stavning?) men orkade inte ta flera:p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0