inte en flicka men inte ännu en kvinna?

Jag brukade tro att jag hade svaren på allt, men nu vet jag att livet inte alltid går min väg.. känns som jag fångade i mitten Det är då jag inser att jag är inte en flicka, inte ännu en kvinna! Allt jag behöver är tid, ett ögonblick som är min Medan jag är i mellan. jag är inte en flicka Det är inte nödvändigt att skydda mig Det är dags att jag lära mig att leva  på egen hand, jag har sett så mycket mer än du vet Så kom inte och säg att jag ska blunda . Men om du ser på mig nära så kommer du att se det i mina ögon , Den här tjejen kommer alltid att hitta sin väg. Jag är inte en tjej, du ska inte säga vad jag ska tro, jag försöker bara hitta kvinnan i mig. Jag är inte en flicka, inte ännu en kvinna, nej Allt jag behöver är tid, ett ögonblick som är min Medans jag är i mellan ...


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


I used to think I had answers to everything, but now I know that life does not always go my way .. feels like I'm caught in the middle That's when I realize that I am not a girl, not yet a woman! All I need is time, a moment that is mine While I'm in between. I'm not a girl There is no need to protect me It's time that I learn to live alone, I've seen as much more than you know So do not tell me that I should ignore. But if you look at me closely you will see it in my eyes This girl will always find its way. I'm not a girl, you should not say what to believe, I'm just trying to find the woman in me. I'm not a girl, not yet a woman, no All I need is time, a moment that is mine While I'm in between ...





Kommentarer
Postat av: emelie nilsson *

britney spears - not a girl, not get a woman :DDD

2010-07-17 @ 06:01:25
URL: http://bblondinemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0