sov hos sanna ..

ja jag har sovit hos sanna 2 nätter i rad nu och de var knas första dagen var de allmät jobbigt får inte skriva vad för sanna .. och andra dan kom simon och ante och jag och simon redde ut lite saker och blev ''vänner'' igen eller ja jag vet inte riktigt vad vi är men han vill ju vara tillsammans men vet inte vad jag vill.. ja han skulle ha sovit hos mig inatt men han stannade kvar iboden typ dissen men jag överlever;) HAHA men ja de funkar ;)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

jag vill inte vara tillsammans med simon för att jag är helt enkelt rädd han har sårat mig 1 gång så varför inte igen? sen är de väldigt stor ålderskillnad mellan oss ca 6 år och de gör bara saken ännu värre..

vad tycker ni alla kan väll göra misstag ellerhur ? ska man lyssna på sitt hjärta eller följa sin magkänsla...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0