tack!

jag vill bara säga tack till 2 av mina nära vänner känner att dom behöver de;)




felicia karlsson<3

thihihi gammal bild men vafan;) saknar när vi var med varann nästan varje dag de var tider de , tider jag aldrig kommer glömma:) tack för att du har funits och finns här för mig när jag behöver dig , när alla andra gick stog du kvar !<3






emelie nilsson<3

hahahahahhahaah fyfan jag blir alltid så glad då jag ser denhär bilden , vet att jag har lovat att aldrig lägga ut den men kunde inte låta bli;)... Vi har haft våra bråk , dåligastunder och allt sånt men vi har även haft mycke fina minnen du är en underbar vän för mig nästan som en syster känt dig i ca 7 år så vi har byggt upp väldigt många minnen tillsammans;) tack för att du varit där i alla väder ! love you my sunshine<3

Kommentarer
Postat av: emelienilsson *

nåwwhh...

jag älskar dig oxå amanda! (L)

2010-07-28 @ 00:14:56
URL: http://duveeeeeeeet ;)
Postat av: emelienilsson *

FUCKING FULA BILD!!! :c

2010-07-28 @ 00:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0