tråk

hejsan har väldigt tråkigt just nu så ska skriva lite längre äv vad jag brukar:) ja i veckan har jag inte gjort så mucke åkt till boden och sovit hos simon varit me sanna, ottilia, emelie , emelie och angelina typ:) har även sovit hos sanna 2 nätter har inte varit hemma på 5 dar förutom inatt då jag och simon sov här hemma gos mig. och för alla som undrar så nej jag och simon är inte tillsammans vill helt enkelt inte ha ett förhållande och de vet han och accepterar de men man vet ju aldrig vad som händer i framtiden;) gillar han väldigt mycke eller älskar han till och med men som sakt de är skönare att vara singel och kunna göra vad man vill:D hahaha nej men sån är jag...
ikväll vet jag inte faktiskt vad jag ska hitta på för är typ trött men ändå villl jag göra nått roligt kanske ska ut med sanna tror jag fast vi har varit med varann ganska mycke nu och börjar blir lite less på att vara med en och samma hela tiden men vi kanske bara ska tjocka oss och se film eller fara och ta ett kvälls dopp:)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

jag är less på lule vill bara bort härifrån ett tag nån stans där man inte känner folk och bara ha kul gör man nått här får alla veta de på typ 5 min;o sjukt jobbigt alla vill väll skojja till de ibland;) jaja ska dra nu pussN!



älska sommarn!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0