tråkit väder.

hejhej sitter nu i kiosken i kalix , för er som inte vet de så är jag här och jobbar idag och kanske ska sommar jobba här om mamma ids köra mej nåra gånger i veckan till kalix:) de har gått rätt bra fast de regnar lite är de många som spelar golf(y) lite trött har bara sovit 3 timmar inatt men de funkar , ja jag blir här till ca 6 ikväll sen ska jag sova åde ska bli gode skönt säger jag bara:D haha men de är tjockt mycke mygg ;o ikvälll/natt kanske jag ska ta en ridtur med jonny om de nu blir så vet jag inte beror på om han orkar eller inte;p jaja jag har ändå lite hemlänktan men de är väll ändå ätt trevligt här folk är så goa å glada vi hittade även jätte söta kattungar i en lada igår som dom har letat efter måste nog tvinga mamma att ta hem en även om hon inte tål dom för man blir ju kär:D  hhaha å sen kanske en hundvalp för även de finns här så är och gosar med dom nästan hela tiden ... jaja nu kommer de några kunder så måste dra hare bäst puss!:)



dagny och maja i vintras:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0