vet inte vad jag ska skriva.

hejhej vet verkligen inte vad jag ska skriva om på min blogg och feffelicious har inte fixat bloggen än så de är inge kul att skriva här och de är ju sommarlov så är nästan aldrig på datan men kommer skriva ibland iaf. ja ihelgen har de varit tivoli trevligt trevligt mkt trevligt har varit me hanna sebbe lina och ewe hela helgen ungefär som vanligt men vi var me lite annat folk vi drack lite åde och åkte mkt karuseller (stavning?) ...
gårdagen blev väll bra var me lina hannaj och ewe och nå andra roligt folk , sen vid 12 fick jag skjuts av sebbe till tjock p var där till halv 4 imorse sen drog jag hem städade upp efter alla som var här sen gick jag och la mej vaknade vid 2 sen vid halv 3 kom lina j hit och vi har bara pratat åde hon ska snart till david och jag ska ut och äta med pappa å bara tare lungt men ska dra pussN;)  


ohja så sant;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0