emelie nilsson

halloj har varit iskolan idag sen har jag bara varit hemma och tagit de lungt inför en galen helg(y)
okej helgens planer , fast de brukar inte bli som man planerar menmen :

fredag: skola , vara m emelie'n och folk istan gården och kanske på fest efter de
lördag: disco i g'stad me folk sen sova hos sanna och köra skoter:D:D:D
söndag: åka bil sn sova som fan och kanske plugga lite(a)

jag vet inte om jag kommer blogga ngt ihelgen men vi ser jue men annars ha en trevlig helg och gör inge som jag inte skulle göra haha nä men hare bäst puss:)









emelie nilsson barndomsvän :)<3 haahaha bilder från 2006- början av 2009
nå äldre bilder vågar jag inte visa:P

Kommentarer
Postat av: emelie nilsson *

hahaha , ååhh fyfan hur jag såg ut ! :o

aja, jag älskar dig :* <3

2010-07-10 @ 02:17:03
URL: http://bblondinemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0