har inte skrivit på länge..

hejhej ja allt har ju inte varit på topp dom senaste 2 veckorna så därför har jag inte orkat blogga.. ska skriva om helgen iaf fredag; var på stan me folk sen gården och emelie sov hos mej
lördag ; stan me lollo josse emelie och sanna , vi köpte lite saker åde sen bråkade jag me mamma skulle inte få gå på uh men de löste sig så vi for och fixa oss hos josse på porsön och sen stan var på uh till 11 sen blev vi utslängda för dom kom på emelie med alkohol , ja då var vi me folk på matstället jag och sanna for och åkte bil ca 30 min sen till matstället igen och emelie sov igen mamma kom på henne men inte mej så de blev lite drama jaja men ska dra till emma nu puss hejss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0