dumpad

ja nu äre såhär att jag är singel igen:D de är faktiskt lite lättande kan som göra vad jag vill men ändå käns de jobbigt men har inte varit speciellt ledsen bara ett tag igår när han just hade dumpat mig.
men kvällen blev trevlig och en viss person fick mig på andra tankar(a)  hhahah nä nu ska vi inta avslöja för mycke här inte;) haha men senare på kvällen däckade jag typ i bio rummet på gården och var svin trött men kom ändå  hem vid kanske kvart över 12 då gick jag och la mig dirr hahah somnade och på en gång typ vaknade tidigt idag typ 9 och de är ovaligt att jag gör de en söndag morron:p men gick iaf till matilda och var med henne sen och nu är sanna här och ska sova här mysigt värre:) så då får jag en DO MADIN  att stryta på:D:D
juste var i pite på fredan men lite folk sov med therese hos nån sara trevligt var de iaf:)
kan skriva imorgon eller nå vad som igentligen hände mellan mig och simon för tycker mina läsare har rätt att veta de så.
jaja hare bäst så höres vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0