förlåt för allt...

satt nyss och pratade med min kära mor som jag inte kommer överäns med men hon ger ändå rätt så bra råd:p
är nämligen mycke less idag fick jag veta att simon verkligen inte gillade hur jag pratade till honom men varför säger han inte de då? hade ju kunnat ända på mig för de hade jag gjort för honom. och även blir jag less på att hans så kallade ''vänner'' kommer och skvallrar saker till mig eller de var anonyma kommentarer på bilddagboken men de dom skrev måste vara nån nära vän till honom och jag vill inte äns veta sånt längre .. iaf min mamma tyckte ungefär samma sak för hon vet hur ledsen jag brukar göra henne ibland , men de är ju sån jag är har inte tänkt på de på ett sånt sätt men då vet jag ju till fortsättningen men hatar falska människor så han kan ju säga de åt mig ist...
Ja tänk att när man nästan kommit över de ska de komma nå nytt som gör att man blir sur igen-.-
ska iaf snart till mogge och vara med han jens och pau  , blev inte att åka till ****. sanna åkte nyss hem, hörs kanske senare hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0