skriver en snabbis

idag var jag i skolan sen hem hämtade sakerna jag fick från mamma var även med sanna typ 1 timme :)
iaf måste och kolla ögonen igen dom blir aldrig bättre:( ska iaf dra och handla med pappa nu bloggar mer senare hade bäst



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

inlägget jag skrev tidigare var förkortat på min och simons tid tillsammans satt och skrattade åt allt vi gjort men måste bara lägga in en dikt som passar in på honom har lakt in den för några veckor sen på min bilddagbok men gömde göra de här:





För du bestämde dig för någonting idag. Du bestämde dig för att inte låta din ensamhet och svaghet avslöja dig på det viset. Du tycker om när folk tittar på dig, och du tror att dom tänker att du ser ut som en sån som skiter i allt. För det gör du ju, tror du. Du tror att du skiter i allt. Du säger att du skiter i allt, för att du inbillar dig att saker och ting inte gör lika ont då. Du har fått höra någonstans att om man inte låtsas om det, så finns det inte. Och det är din försvarsmekanism nu, du har till och med spelat detta spelet längre än du tror. Så länge att det bara är du som vet nu, hur ensam och svag du är. Alla du känner, har ingen aning.Du har blivit så bra på att ljuga, på att följa ditt spels regler, att du inte kan skilja på vem du egentligen är, och vem du vill vara längre

men jag älskar dig ändå oavsett vad !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0