Dag 2 - En person jag älskar

En person jag älskar hmm? det är så många! min familj/släkt , min hund , min pojkvän och mina vänner. Ja det finns så många men om jag ska berätta om en parson som jag älskar får det bli Simon , min pojkvän. Ja han är kanske inte som alla andra men han är den underbaraste person jag träffat! Han gillar inte att mysa vilket jag älskar;) han älskar mat och godis som jag hatar , ja man kan säga att vi är motsatsen till varandra haha. Jag vet inte riktig hur han bär sig åt för sen den dagen jag insåg att jag tyckte om honom så spelar det ingen roll hur taskig han varit , så kan jag inte lämna honom de bara e så! Jag älskar honom så otroligt mycket och så fort han inte är nära mår jag dåligt:/ Det roliga är att han är raka motsattsen av vad jag har letat efter :o jag har alltid sökt någon men rakt mörkt hår ,bruna ögon och ''perfekta tänder'' men han har blont krullit(stavning?) hår ,blåa ögon och tänder som är trasiga (han har bitit sönder dom) så ja han är raka motsatsen men ändå är han den vackraste jag någonsin sett? Ja det är svårt att förklara men han är en person som jag älskar , det kanske inte kommer hålla hela livet men jag är lycklig så länge det är vi sen får ödet sköta resten;)



sweet heart , I love you!;*<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0