Dag 3 - Detta gör mig ledsen

Detta kommer låta väldigt konstigt (men jag är inte som alla andra) jag är inte ledsen vanligt vis men jag har vissa ''perioder'' som jag mår väldigt dåligt , och de behöver inte äns ha hänt något? Jag det är endast då jag gråter annars låter jag sur/irriterad när någon sårar mig och jag gråter när jag äe frustrerad/arg. Men just dem här ''perioderna'' är jag jätte deprimerad och vill inte prata med någon utan vara ensam instängd i mitt rum! oftast är det på kvällarna som jag mår som dåligast. Jag kan inte göra så mycket åt de eftersom jag inte vet varför? Men jag har kommit på vad som får mig att må bättre. Jag tar fram en bok och skriver av mig helt enkelt! Det kan vara dikter , fula ord , tankar och funderingar , hur jag känner/mår. Ja det kan vad som helst , när jag har gjort det mår jag genast mycket bättre! Ja det är väll de som gör mig riktigt ledsen och deprimerad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0