sitter på praoen!

hejhallå! vi har haft prao hela förra veckan och denna vecka sen nästa vecka är det lov hehe;) förra veckan skulle jag praoa på max men hade magsjuka , så blev ingen max mat för mig:( men denhär veckan praoar jag på Lernia som ligger i luleå centrum. Dom ger utblidning och rådgivnin i ekonomi , till dom som tex ska starta eget eller såna saker . Det är väldigt trevliga människor här och får dricka hur mycke varm choklad jag vill , så det är rätt trevligt. Dom brukar inte ha prao elever men mamma känner chefen här så dom gjorde ett undantag , vilket var bra för allt annat var de redan andra elever på :s Det är lite dåligt att dom går ut med 250 elever samtidigt för då är de jätte svårt att hitta något men jag hade tur! iallafall nu ska jag inte skriva något mer hade bäst sötisar puss;*

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

Sv: Visst kan vi dt! Säg bara till när du lagt till mig så lägger jag till dej ;)

2011-04-11 @ 22:07:52
URL: http://jwestmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0