tungpiercing?

Alla verkar tycka att de är snyggt med hål i tungan , varenda jävel har ju det nu. Jag har alltid velat ha de eftersom båda mina yngre mostrar hade det när jag var liten , tyckte det var jätte coolt! Men när jag tänker efter lite så varför ska man ha det? Det syns inte om man inte gapar , det kanske är mysigt då man pussas men alla tycker nog inte det. Jag har funderat mycket om jag ska eller inte och jag tror nog inte! speciellt fundersam blev jag efter ha sett lite bilder :o


 LYCKAD!


 MISSLUCKAD! usch så hemskt:(


ja det är faktiskt väldigt osäkert om jag vill eller inte , men den enda som kommer märka är ju simon;)
fast han vill ju att jag ska , ja nu svårt val haha! men ska nog vänta lite för är ju ändå så nålrädd , får räcka med naveln tills vidare!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0