god morgon!

hejsan somnade igår efter 2 filmer som ni kanske förstår och sen har jag bråkat med min pojkvän nu på morron-.- allt var ett missförstånd som tur var , han skrev till en tjej och råkade skriva lite fel tex ni vet när man skriver jag vill mysa med min pojkvän , han skrev jag vill mysa med nån. hon frågade ju såklart då om han inte hade flickvän och han skrev jo och ändrade det han skrivit tidigare.. så jag har varit lite arg på han men det är löst nu och ska förtfarande till honom imorgon , men kommer inte orka nå fler misstag för är ju inte äns den typen som vill ha ett förhållande , jag gillar att vara singel;) jaja iaf så orkar jag inte vara hemma så ska höra om nån vill hitta på något idag fast det är rätt kallt!! jaja ska dra ner och fika lite frulle pusss;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0