Godmorgon!

har vaknat för ett tag sen och käkat frulle , nu ska jag gå och klä på mig sen ut i det fina vädret;) brände mig lite på axeln igår , men ska smörja in mig idag så då kanske jag får lite färg iaf;) är ju super blek och det är verkligen inge kul men jag har ju sånna pigment i kroppen att jag bränner mig så lätt och blir inte brun utan får bara fräknar. tråkigt men sant , jaja sen så kanske jag åker till simon senare men det beror på , och måste städa upp i mitt rum hinna välja kläder till i helgen och allt! usch känns som det kommer bli stressigt men det får man väll leva med? och för er som undrar är det luleå kalaset i helgen det är en festival som har varit varje år i 9 år ,i slutet av juli början på augusti. jaja ska dra mig utåt nu pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0