hemma!

hej ja jag lever faktiskt;) kom hem på fredag kväll men var så trött då så orkade inte blogga , sen på lördag var jag och jobbade på hertsödagen (sålde remmar) det gick väldigt bra faktiskt och fick till och med beröm av vakterna som stod vid ingången *stolt* haha. sen på kvällen var jag i stan med simon , sanna , julia och fanny vi gjorde som inget speciellt utan bara umgicks. idag har jag iallafall varit och köpt 2 par nya skor och ett vitt + ett svart linne , lägger upp bild på det sen:) pappa är och jobbar och jag väntar på att mamma ska komma hem från råne ( åkte aldrig dit:( ) så vi kan fara och köpa hårfärg åt mig för har en enorm utväxt!!! jaja ska se ett eller flera avsnitt från sesong 1 av andra avenyn nu pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0