Hemma!

hejsan! kom hem igår kväll och då var vi tvungen att fara och handla , göra en sen middag osv så hann aldrig blogga förlåt! men nu kan jag uppdatera igen;) ja iaf jag har tagit lite bilder så ni får se men har inte hunnit föra över dom till datan så gör det lite senare. Vaknade för ett tag sen och har precis ätit lunch kina mat mums;) simon åkte till jobbet tidigt imorse så nu är man utan han också , men kan vara skönt att vara ifrån varann ibland. För övrigt så vet jag inte vad jag ska göra idag men får väll se vad jag hittar på. jaja ska klä på mig och lite sånt nu hade bra pusss!

det ser äckligt ut jag vet! men det är super gott!!(biff med bambuskott och champinjoner)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0