hemma igen♥

hellu , har sovit på porsön hos min moster sen onsdag därför har jag inte orkat blogga.. Ifredags var det iallafall party hos robin och vi hade skitkul! förutom att polisen kom dit.. synd att vissa inte kan betee sig! jaja jag , malin , emelie och joanna sov hos robin och vi drog därifrån vid 2 på lördag. sen har jag sovit hos ottilia på lördag och vi var ute och gled bil med nå roliga typer ( erkki och micke tror jag ? ) och idag har jag bara tagit det lungt faktiskt inte gjort något speciellt. imorgon är det skola och känns tungt är verkligen skoltrött nu , menmen bara kämpa på!


och förresten vill jag till lägga ett ♥ åt min fina vän hanna! du är en väldigt bra vän gumman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0