Det var ett tag sen!

ja jag vet att jag inte bloggat på länge... Men har njutit av mitt sommarlov;) nu orkar jag inte skriva vad jag gjort hela sommarn men matilda ville att jag skulle skriva lite här så då skriver jag om min vecka. Måndag , tisdag och onsdag sålde jag remmar på stan för att få lite extra pengar. Det var rätt kul faktiskt men fick väldigt ont i fötterna! sen så torsdag mådde jag skit , har ju problem med min nacke så när den går i lås får jag migrän och kan spy osv.. Så pappa skickade mig till en massör som bor lite längre ner på gatan , hon var jätte duktig och fick bort mycke låsningar i min kropp och berättade även saker hon upplevde varför min kropp var så spänd och det  mesta stämde faktiskt!:o Ja nu idag var det tänkt att jag och simon skulle åka till boden och dricka åså men det blev inte så , han ska hjälpa min pappa med lite jobb istället och jag ska gå på stan men mamma:) Så matilda nu fick du ett inlägg hihi;) jaja nu ska jag börja klä på mig åde , hade så bra kanske bloggar snart igen om ni har tur!


ego bild!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0