God morgon!!

hej vaknade vid 12 men har latat mig till nu;) ja jag har varit hos simon i en vecka nu och han har inget internet så har inte kunnat blogg nå , men nu ska jag börja skriva mer jag lovar!! Kom hem i onsdags kväll och då var jag min moster ,hennes minsta barn , hennes kille , min mamma , simon och jag och grillade här uppe på berget. Sen på torsdag var vi alla utom simon och badade på trollkärn(stavning?) , riktigt trevligt faktiskt:) ja sen har det inte hänt så mycket annat mest shoppat jobbat lite och bara njutit av att vara ledig! nu ska jag äta och lite sånt så ni får ha det bra , bloggar mer sen pusss!


simpan och fialisalottalarson!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0