hmm vad händer idag?

God morgon , vaknade nyss har just bara hunnit äta lite. ska snart ut med hunden sen börja fixa mig i ordning lite men det är ju söndag så man behöver inte se så vacker ut idag eller? för mig är söndag typ en ''ta hand om mig själv dag'' för man gör nästan inget och då har man tid för sig själv:) sen senare ikväll åker jag och simon till honom i boden men blir nog inte där så jätte länge , kanske onsdag? och som ni vet har han inget internet så blir nog ingen uppdatering , om jag nu inte får tag i nån som bor i närheten fast känner ju ingen i boden haha.. skulle bara berätta lite om gårdagen iallafall , Hanna kom hit vid halv 7 och då for matilda hem för hon orkade inte följa med:( men jag , simon och hanna for iallafall vidare till tuna och var där till ca 11 med massa trevligt folk som vi skrattade och hade roligt med. Sen vid 11 for alla som var där vidare till max och åt osv , efter det gick dom som var 18+ till krogen och jag hanna och simon stannade och pratade med emma och niklas ett tag sen for vi vidare hem. Så de där var min kväll kortfattat , väldigt kul faktiskt! men ska dra mig från datan nu pusss!
haha en bild jag inte visat på mig och ottilia! sexy....

Kommentarer
Postat av: Anonym

vill du se en osminkad bild på kissie? klicka här: http://ads.frossle.com/click/24109-10670-14807/ - hahhaha!! :o

2011-07-24 @ 13:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0