Tillbaka i luleå<3

sådär nu är jag hemma! har bara tagit det lungt i boden och vilat upp mig , och det har varit skönt:) har ätit lite gotta också:


sen när när jag kom hem idag så åt vi grillat , och sen jordgubbar m grädde mums! så har haft det riktigt bra om man ska utrycka sig rätt. Har rätt fullt upp nu har glömt berätta att jag ska till Gällevare(stavning?) nu i helgen, där min morbror bor. Varför? jo för att hans tjej fyller 30 år så det ska firas med stor fest!;) sen så tidigare samma dag så är det dop för deras söta dotter. Så åker på fredag eftermiddag när mina föräldrar slutat jobba och blir där tills söndag. Men ska kolla om jag får låna någons internet så jag kan blogga ändå;) ja det var väll det jag skulle säga , nu ska jag och simon skjutsa mamma och hennes kompisar till BBB , det var något specielt där så hade bra pusss!

mums:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0