19 maj

Kom hem från skolan för ett tag sen , vet att det var ett tag sen jag bloggade men har så mycket att göra i skolan ni innan sommarlovet. Kan ni tänka er det är sommarlov om 3 veckor:D gud vad jag länktar! men iallafall har hänt mycket sen sist både sanna min pappa och simon har fyllt år så det har firats sen har vi ätit en massa tårta! mina tårtor blev godast hehe;) men iallafall idag blir det att städa sen imorgon kommer hjärtat hit och om det blir fint väder ska vi troligtvis börja måla huset , sen ska vi vara med hanna johanssom oxå. Trevligt trevligt var längesen , tänkte slänga in en bild på tårtan jag gjorde och på en rakhyvel jag beställt hem som kommit idag. Nu tänker ni kanske '' vad är det som är så speciellt men en rakhyvel?'' och det är inget speciellt med den direkt men den är en ''löddrande'' rakhyvel så det kommer återfuktande aloevera kräm i det så hoppas den är bra brukar bli så torr:)


 
(rakhyveln)          (tårtan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0