Kinamat<3

tjosan i trosan har nyss ätit kina mat , mums! Igår fick jag 2 jättefina armband av min kompis emma som har varit i turkiet så gulligt av henne(a) Och idag ska jag få en present av mamma så kul hihi och jag fyller ju inte äns år!? men sånt är alltid trevligt , för övrigt har jag inte gjort mycket i veckan eller helgen umgåts med ottilia och pluggat. Hade prov i måndags och har även ett prov imorgon så har lite stressat nu sista tiden innan skolavslutningen. Tänk er  det är bara 10 skoldagar kvar:o! och jag har inte äns köpt några skolavslutningskläder , brukar vara ute i god tid med det men inte i år haha. Nu ska jag plugga vidare som den snilleblixt jag är haha *host* jaja hade så bra pusss!


bjuder på en ego bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0