kom nyss hem från skolan

hejsan som rubriken lyder så kom jag precis hem , och nu ska jag och mamma gå ut och gå rätt trevligt faktiskt å hunden får följa;) tänkte bara lägga in lite saker jag köpte igår. Det är inget speciellt utan bara saker jag alltid köper hem.


det här är mitt raklödder så jag inte skär mig på benen , en hår lotion som luktar gott och
gör håret mjukt och min deo som jag nästan allid anvät.


och det här är ett nytt shampo och balsam som jag ska testa (det luktade super gott!) sen natusans baby tvål
som jag använder som intim tvål och baby olia som är jätte bra för torr hud! (jag rekomenderar det starkt för dom som har det)

Kommentarer
Postat av: Matilda

glöm inte att kolla min blogg www.matildas.blogg.se ;)



ha en bra dag!

2011-06-16 @ 19:34:08
URL: http://matildas.blogg.se/
Postat av: Matilda

Roligt att du vill vara med i dagens blogg. Vinnaren dras imorgon! :)

2011-07-13 @ 23:56:49
URL: http://matildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0