dag 06.

tio sanningar om mig.
1. Jag hatar att sova själv , finns inget värre !
2. Jag ''snuttar'' på magar , yes det är sant! gör det när jag inte kan sova och vill bli trött och det är det mysigaste som finns!
3. Jag har jätte svårt att börja gilla någon kille , och det är sjukt jobbigt..
4. Jag  gråter nästan bara när jag är arg , är jag ledsen sitter jag bara för mig själv och är tyst.
5. Jag är rätt känslokall , föröker ofta uttrycka mina känslor men ingen tar det på allvar för jag ser helt tom ut.
6. Jag litar inte på många.
7. När jag var liten lärde min mamma mig att jag är den ända som kan bestämma om jag ska bli sårad eller inte , så tar oftast inte åt mig av elaka kommentarer och bullshit!
8. Jag är beroende av facebook och det är sorligt.
9. Jag drar ofta små vita lögner , men ändå det är lögner!
10. Ingen vet allt om mig och ingen känner mig helt och hållet eftersom jag har valt att inte öppna mig så mycket för folk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0